მთავარი » სიახლეები
|
|
|
|
2009 Mercedes-Benz SLR Stirling Moss||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 1516 | 2009-01-18 |
ხანდახან ისეც ხდება ხოლმე, რომ გამარჯვებისათვის ყველანაირი წინაპირობა არსებობს: ტექნიკური უზრუნველყოფაც, ბიუჯეტიც, ნიჭიერი მმართველებიც, მაგრამ გარემოება მოახლოებულ ტრიუმფს კრახად გადააქცევს-ხოლმე. 1955 წელს Mercedes-Benz 300 SLR -ავტომობილების წარმატებების სერია ლე-მანეს შეჯიბრში საშინელმა კატასტროფამ შეწყვიტა. კატასტროფამ, რომელმაც 82 მაყურებლის და ერთი პილოტის სიცოცხლე შეიწირა. მიუხედავად ჩემპიონატის მოგებისა, კომპანიამ შეწყვიტა რბოლებში მონაწილეობა. რა აკლდა SLR McLaren -სუპე ავტომობილს დასახული მიზნების მიღწევისათვის? იქნებ ცოტაოდენი ვნება? ან იქნებ მერსედესი საერთოდ არ უნდა იყოს სუპერ-ქარი? ბოლოსდაბოლოს, ხომ იყიდება AMG-მონსტრების მხოლოდ იმიტომ რომ ამ კონცერნის ნაწარმია? ასეა თუ ისე, მსოფლიოში არ მოიძებნა საკმარისი მსურველი, რომელიც ახალ მოდელს შეიძენდა. Mercedes-ის 2008 წლის დაბალი გაყიდვებით უკმაყოფილო ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა „მესამასე" მოდელის მემკვიდრე სუპერ-ქარი - SLR McLaren - სამოდელო რიგიდან ამოეღოთ. „SLR"-წიგნის უკანასკნელი ფურცელი ტედტროიტის ავტოსალონზე გადაიშლება. გერმანელები ლიმიტირებულ ვერსიას წარადგენენ. მისი სახელია - Stirling Moss და იგი 50-იანების სახელოვანი პილოტის, 3-ქიმიანი ვარსკვლავის ღირსეული დამცველის საპატივცემულოდ შეირჩა. სფაიდერის ზურგს თუ არ ჩავთვლით, რომელიც სრულიად გამორიცხავს სახურავის არსებობას - ტექნიკურად ავტომობილი სრულად იმეორებს SLR 722-ს. V8 5.4 ძრავი ისევ 650 ცხ.ძ და 820 ნმ - სიმძავრეს ავითარებს. არაჩვეულებრივი მა
...
კითხვის გაგრძელება »
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gigabeat V41||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 978 | 2009-01-17 |
კომპანია toshiba-მ ანონსირება გაუკეთა თავის ახალ პერსონალურ მედია პლეერს Gigabeat V41. ახალი აპარატი აღჭურვილია 3.5 დიუმიანი QVGA TFT ეკრანით, 4 გბ მეხსიერებით, SDHC ტიპის 8 გბ ტევადობის მეხსიერების ბარათი სლოტით და 1Seg TV ტუნერით. მედიაპლეერს აქვს შესაძლებლობა წაიკითხოს MP3, WMA, WMA 9 ფორმატის აუდიო და WMV ვიდეო ფაილები. Gigabeat V41 გაძლევთ შესაძლებლობას ჩაიწეროთ ვიდეომასალა TV ტუნერიდან SDHC ტიპის მეხსიერების ბარათზე. მისი ზომებია 115x75x14.2 მმ, წონა 168 გ. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
Vaio U||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 977 | 2009-01-17 |
კომპანია Sony-მ წარმოადგინა Vaio U-ს ახალი ულტრაპორტატული პერსონალური კომპიუტერი. ახალმა მოწყობილობამ მიიღო ახალი პროცესორი. მაშ ასე UMPC აღჭურვილია პროცესორით Intel Core 2 Solo U1400 ტაქტური სიხშირით 1.2 მეგაჰერცი. მყარი დისკის მოცულობა 30-40 გბ. აპარატს გააჩნია 4.5 დიუმიანი სენსორული ეკრანით გარჩევადობით 1024x600-ზე. 1 გიგაბაიტი ოპერატიული მეხსიერება და Intel 945GMS Express ჩიპსეტი, Bluetooth და Wi-Fi. მისი გარე ინტერნფეისები შეიცავს USB პორტს, Felica, Firewire და Ethernet-ს. მოწყობილობა მალე ჩაეშვება გაყიდვაში და მისი ფასი იქნება 190000 იენი ან 1655 დოლარი. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
T-Mobile Shadow||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 991 | 2009-01-17 |
ადრე ცნობილი როგორც HTC Juno, ახლა უკვე T-Mobile Shadow, აღიჭურვა მეტად მეგობრული Windows Mobile 6 ინტერფეისით. მოწყობილობას გააჩნია 2.6 დიუმიანი ეკრანით, WiFi და EDGE მოდულით და 2 მეგაპიქსელიანი კამერით. მოწყობილობის ფასი კი 149.99 $-ია + ორწლიანი კონტრაქტი.... |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sony Ericsson||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 1234 | 2009-01-17 |
კომპანია Sony Ericsson-მა შეიმუშავა PXi მობილური კომუნიკატორის სპეციალური ვერსია, რომლის მიზნობრივი აუდიტორიას ცაციები წარმოადგენენ! მოწყობილობას გააჩნია 3.3 დიუმიანი ეკრანი, და სტილუსი რომელიც მოხერხებულად დევს და მხოლოდ მარცხენა ხელით შეიძლება მისი გამოყენება. მაგრამ სამწუხაროდ ტელეფონი ჯერჯერობითკონცეპციის სტადიაში იმყოფება და ალბათ არც თუ ისე მალე გამოვა გაყიდვაში. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
Suzuki X-HEAD||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 1075 | 2009-01-17 |
კომპანია Suzuki-მ, იაპონიის ავტოშოუ Tokyo Motor Show 2007-ზე წარმოადგინა თავისი კონცეპტი. Suzuki X-HEAD-ი ეს არის ეკოლოგიური კროსოვერი რომელიც 1.6-ლიტრიან ძრავაზე მუშაობს. სიჩქარეების გადამცემი 6 საფეხურიანია ავტომატიკასთან ერთად. სამწუხაროდ Suzuki-იმ არ წარმოადგინა ამ მანქანის გამოშვების შესაძლებელი ვადები... |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
Virtus||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 1282 | 2009-01-17 |
მაშ ასე, კომპანია HP-ს ახალი საჩუქრი მის მომხმარებლებს. კომპანიამ გადაწყვიტა სავაჭრო ქსელში ჩაუშვას ახალი დიზაინის კეისი რომლის სახელი იქნება Virtus. ჯერჯერობით კეისის შესახებ არაფერია ცნობილი, ხოლო ალბატ უკვე მიხვდით რომ ზემოთ ნაჩვენები სურათზე კეისის ფოტოა გამოსახული |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
რა არის ტურბო?||სიახლეები |
დაამატა:G_O_G_A
| ნანახია 1237 | 2009-01-15 |
დარწმუნებული ვარ, ყოველ ჩვენთაგანს ერთხელ მაინც ექნება შენიშნული ერთი შეხედვით, ჩვეულებრივ ავტომობილზე მიკრული პატარა ნიშანი - «turbo». ისინი მცირე ზომისაა და სპეციალურად, ისეთ ადგილზე ათავსებენ, რომ ჩვეულებრივი გამვლელი იოლად აუვლის მას გვერდს, უფრო გათვითცნობიერებული კი გაჩერდება და დააკვირდება. ქვემოთ ჩვენ მოგითხრობთ მიზეზს ასეთი საქციელისა. ავტომობილის კონსტრუქტორები (ამ პროფესიის ქვეყნად გაჩენის მომენტიდან) მუდმივად ფიქრობენ ხერხებზე, თუ როგორ გაზარდონ ძრავის სიმძლავრე. ფიზიკის კანონები გვამცნობენ, რომ ეს მაჩვენებელი პირდაპირ კავშირშია ერთი სამუშაო ციკლის განმავლობაში გამოყენებული საწვავის რაოდენობასთან. ვთქვათ მოგინდათ უფრო მძლავრი ავტომობილით გასეირნება - როგორ გავაკეთოთ ეს? სწორედ აქ არის დამალული კატის თავი. ტურბოკომპრესორი 2 „ლოკოკინისაგან“ შედგება - ერთი მათგანის მეშვეობით გადამუშავებული აირები გაედინება, მეორე კი ცილინდრში ჰაერის მიწოდებითაა დაკავებული. საქმე იმაშია,რომ საწვავის წვისათვის აუცილებელია ჟანგბადი. ასე რომ, ცილინდრებში მხოლოდ საწვავი კი არა მისი და ჰაერის ნაერთი იწვის. თანაც მათი შეერთება მხოლოდ განსაზღვრულ მიმართებაში შეიძლება. მაგალითად, ბენზინის ძრავებში საწვავის ერთ წილზე 14-15 წილი ჰაერი უნდა მოდიოდეს - მუშაობის რეჟიმის, საწვავის შემადგენლობის და სხვა ფაქტორების გათვალისწინებით.როგორც ვხედავთ, ჰაერი - ბევრია საჭირო. თუ გავზრდით საწვავის მიწოდებას (ეს არ არის პრობლემა), მნიშვნელოვნად მოგვიწევს ჟანგბადის მიწოდების გაზრდაც. ჩვეულებრივ
...
კითხვის გაგრძელება »
|
| |
|
|
|
| |
|
კალენდარი |
---|
« იანვარი 2025 » | ორ | სამ | ოთხ | ხუთ | პარ | შაბ | კვ | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|